Tacksamhet

Ikväll var jag i kyrkan(surprise!) och det var ett jättebra möte! Temat var "Vem är Gud?" delvis för att det var ABL (A Better Life - för er som inte är så vana att gå i kyrkan).
  • Romarbrevet 12:9 Visa varandra äkta kärlek. Ansky alla onda handlingar och gör det som är gott!
  • Romarbrevet 14:1 Acceptera alla som vill dela er gemenskap.
Jag är verkligen så otroligt tacksam för mina vänner! Ni är verkligen underbara och jag älskar er så mycket! Jag är glad att jag har så många kristna vänner också, med lite andra värderingar och sånt. Jag har verkligen behov av bra vänner, eller det har nog alla, och Gud har välsignat mig med många sådana. Ni är skatter i mina ögon allihopa och jag ber för er!

A big smile for you!

OBS! (Gäller precis alla!) Och har ni något ni vill att jag ska be för så är det bara att slänga iväg ett sms!