Paaaaarty och frihet

Vilken kväll! Jag och Fanny hade verkligen jätteroligt!♥
Först var vi hemma hos henne och åt kyckligngwok (du lyckades verkligen med den Fanny;)), sen hade vi bara allmänt trevligt och roligt! Efter det så drog vi ner på O'learys där vi dansade järnet! Haha jag har faktiskt träningsvärk i benen nu.. Pinsamt.

Jag, Rasmus och Lykke

Lycklig Fanny

Moi


  • Matteusevangeliet 6:34 Oroa er alltså inte för morgondagen, utan lös problemen den dag de dyker upp. En dags bekymmer räcker mer än väl.
Leva för dagen, det är vad som gäller! Jag är verkligen så sjukt nöjd med mitt liv. Och jag har aldrig någonsin känt en sån frid som jag gör nu. Jag har verkligen slutat oroa mig för saker, för jag är övertygad om att så länge som jag håller mig till Jesus så är mitt liv i hans händer. Det är ju hur lugnt som helst! Jag behöver inte vara orolig för något alls, Gud fixar ju alla problem.
Att vara kristen är så sjukt värt, man är så fri! Jag säger absolut inte att allt är perfekt, vissa saker kan ju suga i livet, men det gör inget för allt annat är så bra:) Gud ger lycka, kärlek och frid som är äkta. Gud har gjort mig till den jag är och jag är tacksam för det! Jag har många fel och brister, men det är sånt som går att träna bort.
Ni testar alkohol, ni testar cigaretter, hasch, amfetamin och kokain. Testa Gud när ni ändå håller på!
#1 - - Dennis:

Ditt avslutande argument är väldigt bra, men när man väl testat gud så kommer de andra blekna i jämförelse. Vad kul att kunna kommentera :P

#2 - - Julia Linnea:

Tack Dennis, ja det är verkligen sjukt sant indeed!:D Gud slår alla fyllor och påtändningar(?) och man blir inte bakis heller;)

#3 - - fannyyy:

åh sötnos! haha bra att det blev gott :D jag hade verkligen jätte roligt, tack för en fin kväll! <3

#4 - - Julia Linnea:

Tack detsamma Fanny, jag hade verkligen superkul!;) <3

#5 - - sarahh:

Det märks faktiskt att du är väldigt harmonisk nuförtieden måste jag säga! :)<3

#6 - - Julia Linnea:

Tack Sara! Kul att höra att det inte är bara jag som märkt förändring;) <3