Stucked

Nu har jag fastnat. Jag har en uppgift i religionen som ska vara inne senast 23:59 ikväll och det står helt stilla! Jag skriver om skillnader och likheter mellan Islam, Judendomen och Kristendomen. Inte, kul men det måste bli gjort! Jag vill ju inte fuska och be Gud om hjälp heller, men snart är jag ju desperat!

Johannesevangeliet 14:6
Jesus sade till honom: "Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig."

Igår hade vi sjuuukt kul! Vi var 22 personer från fyra olika hemgrupper som träffades igår för att fika, leka en massa omogna lekar och be tillsammans. Det blev en riktig höjdarkväll!
Jag är med i en så kallad hemgrupp. Vi är kanske åtta tjejer i min grupp och vi träffas en gång i veckan för att prata om allt mellan killar och Gud. Och det är verkligen värdefullt! Ibland är det bara skönt att vara tillsammans och småprata eller be och ibland kan vi verkligen gå in på det djupa och diskutera allt möjligt inom kristen tro. Det är fördelen med att ha en liten grupp, då kan man verkligen diskutera. Och jag får mycket stöd av mina vänner, på alla sätt! Så tack underbara tjejer!♥

En höstbild från Uppsala på mig och Sara!