Short update

Nu har jag flyttat hem till Hovås igen! Har ju bott hos några killar i Huset AB i Lindome två veckor eftersom Daniel har varit på besök. Det var verkligen toppen att vi fick bo hos dom eftersom vi inte fick plats hos Anna, så tack killar!
Något jag och Anna har gemensamt är cheklistor, att skriva upp ALLT man ska göra för att sedan kunna bocka av det och känna sig duktig! Nu i helgen så är jag ensam hemma eftersom Anna är bortrest, och nu har listorna kommit väl till pass! Det är så motiverande!

Ni som känner mig väl eller någon gång har sett mig i ett kök (händer inte ofta) vet att jag inte trivs där. Jag avskyr verkligen allt som har med matlagning att göra.. Det är inte så att jag inte kan laga mat, jag tycker bara inte om det. Det tar så onödigt mycket tid. Man gillar olika helt enkelt!
Men idag fick jag en kick! När Anna är hemma så är det hon som står för matlagningen, men nu kände jag för att bjuda henne på något gott! Så jag beslutade mig för att försöka göra lussekatter, vilket jag aldrig i hela mitt liv har gjort ."Kan väl inte vara så svårt" tänkte jag, och jag hade rätt! Anna dom blev supergoda!;)




Nu kan du vara stolt över mig Anna;)
#1 - - saharaa:

haha diggar dina listor - duscha..... :P

#2 - - Julia:

Haha jag vet;)