Awesomeness

Jesus Culture - Holding Nothing Back

  • Galaterbrevet 5:1 Kristus har befrit oss från vårt slaveri, så att vi för all framtid kan leva i frihet. Håll därför fast vid er tro och låt ingen tvinga er att bli slavar under Moses lag.
Ibland söker jag Gud mycket, ibland inte. Men de senaste veckorna har varit helt fantastiska! Inte precis varje dag, idag har jag varit sjukt seg, men jag känner Gud mer än någonsin i mitt liv! Och det är så sjukt häftigt! Han har dessutom hjälpt mig otroligt mycket med en speciell sak som jag är väldigt svag för och som jag aldrig skulle klara att stå emot själv. Det är en sån frihet, jag känner mig mer och mer fri för varje dag som går! Jesus lever och han lever i mig! Och jag längtar efter mer av honom!
Det är många som tror att man måste följa en massa regler och vara på ett visst sätt för att vara kristen, haha verkligen inte! Jag har aldrig känt mig så fri! Klart jag gör en massa dumma saker som man inte borde, men Gud gör mig medveten om det så jag kan ångra mig och lära mig av det. Gosh, jag älskar verkligen det här!
Gud älskar dig så sjukt mycket och han vill vara en del av dig! Det är bara att tacka och ta emot den största gåvan som finns!
GOD IS AWESOME!

#1 - - Sara:

FIN bild! :)

#2 - - Julia Linnea:

Taack Sara! Vi ses imorgon;)