Monsterprov

Om tre veckor har jag troligen ett av de största och svåraste proven genom min livshistoria. 290 sidor om Byggstyrning. Absolut ingenting är logiskt eller så man kan lista ut det på något sätt, utan det är bara ren fakta allting. Inte ett prov man kan plugga till natten innan med andra ord..

290 sidor fakta om allt från placering av kranar till Orienteringsplaner


Mina svar på de 180 instuderingsfrågor vi fått hittills


Början till en studieplan inför provet
#1 - - Vicki:

Va duktig du är Julia! Försöker mig också på att lägga upp plugget.. men så e de så mkt annat som drar! ;)

Tack, Cosmo är helskön!!

#2 - - Julia:

Tack Vicki, jag har nog aldrig varit såhär ambitiös i hela mitt liv.. ;)

#3 - - Tobias:

Hej Julia! Jag läser just nu en kurs med samma litteratur som denna och efterlyser instuderingsfrågor då vi varken har fått några sådana eller gamla tentor att öva på inför tentamen. Sökte på nätet och då hamnade jag på din blogg. Känns fräckt att fråga men om du skulle ha kvar dessa 180 instuderingsfrågor, skulle jag kunna få ta del av dem? Det skulle vara till stor hjälp.
Mvh Tobias

Svar: Haha kul att du hamnade på min blogg!Jag kollade igenom mina dokument, men kan tyvärr inte hitta frågorna och betvivlar att jag har dem kvar...

Men lycka till ändå, det kommer gå utmärkt! ;)

/Julia
Julia Linnea

#4 - - Tobias:

Haha :), okej det var synd!

Jag får hoppas på det, tack ska du ha ändå!