Ångest och tacksamhet

Hello again trogna läsare!
Just nu är mitt liv mer eller mindre KAOS ärligt talat. Jag är nog sämst i hela världen när det gäller att ta beslut. Frustrationen och ångesten kommer krypandes så fort jag ska välja vilken sub jag ska ha på Subway eller vad jag ska ha i min sallad på Ragnars Salladsbar... Patetiskt.

Och lättare blir det inte när det gäller stora beslut, det är ju så fruktansvärt svårt att avgöra vad som är mest bra och rätt?! Som tur är så är jag i alla fall omgedd av goda vänner och familjen. Och framförallt GUD såklart!
Nu är det snabba stora beslut som ska tas så inatt blev det en akut tur till systrarna Marcusson för rådgivning och idag spenderades nästan 5 timmar hos min farmor som dessutom är hobbypsykolog och min, hehe, personliga rådigvare! Så nu börjar jag eventuellt närma mig ett beslut...
 
Lite bilder från när mina "BFF:s" från Växjö var här och hälsade på!
 
#1 - - Ellen:

Härliga bilder! :)

#2 - - Julia Linnea:

Tack!:)