Vart som helst, när som helst och hur som helst

  • "Det är aldrig för sent att bli den vi skulle kunna vara." George Elliot
Idag är en sån där härlig "fullt upp"-dag. Har skrivit en lista på allt jag ska göra och följer den slaviskt. Listor är jag faktiskt bra på, annars har jag aldrig någon självdisciplin. Det är ett under att jag klarat skolan så bra som jag gjort..
Har precis träffat ett par vänner på stan och även tvättat bilen, så nu skiner den som aldrig förr! Men dagen är inte över än, finns fortfarande saker att göra! Men som min kloka farmor sa: "Det är det som är så bra med att be, man kan göra det vart som helst, när som helst och hur som helst." Så bara för att man står i duschen, tvättar bilen eller är med vänner så behöver det inte betyda att man skjuter Gud åt sidan, han får alltid vara med och det är bara att slänga iväg några ord här och där och han hör dem alltid! Love