Grateful

  • Psalm 92:1-2 Det är skönt att tacka Herren, att sjunga lovsånger till Gud, den högste. Det är skönt att redan tidigt varje morgon få tacka honom för hans godhet, och att varje kväll få glädja sig över hans trofasthet.

Ikväll känner jag mig extra tacksam, jag är så oerhört lycklig!

Här i Växjö har jag lagt så mycket tid på att sakna, Östersund, familjen, vännerna och Daniel såklart. Men den senaste veckan har allt känts så bra! Jag har verkligen bett för det här och nu känner jag en sån tacksamhet! Jag är tacksam för mina fantastiska vänner, både i och utanför Växjö, jag är tacksam för Daniel, min familj, att Gud är så sjukt god, det fina vädret, allt! Jag känner verkligen en sån frid och lycka! (Trots att jag borde ha pms^^). Jag inser nu att jag faktiskt kommer att saknar Växjö när jag åker härifrån. Jag har fått så många nya vänner här och jag trivs ju bra när jag tänker efter! Jag får vara med om så mycket kul härnere och jag har ju faktiskt saker att göra om dagarna!

Jag var bara tvungen att säga detta ;) Hoppas ni sover gott kära vänner!

Jag och min fina vän Sara för ett och ett halvt år sedan