Berg, Frisör, Höjdrädd, Idag, Klättra, Kul, Maria, Psaltaren, höjdskräck

Climbing

  • Psaltaren 90:12 Lär oss inse att våra dagar är räknade, så att vi får visa hjärtan.
Idag har jag varit och klättrat med min vän Maria (som dessutom är min frisör..) och ett gäng på Frösön.
Anledningen till att jag klättrar är att jag är så fruktansvärt höjdrädd.. Verkligen galet höjdrädd, jag tycker det är jobbigt att gå nedför trappor som jag inte brukar gå i för jag är så rädd att ramla. Hur normalt är det på en skala?? Så nu har jag så smått tagit tag i det här och har tänkt att stegvis övervinna min höjdskräck.
 
Idag gick det utmärkt på vägen upp och jag tyckte till och med att det var kul! Problemet kom när jag skulle ner igen.. Efter mycket om och men samt hyperventilering stog jag mer eller mindre stabilt på marken igen. Den där ner-grejjen måste jag defenitivt öva på..


#1 - - Ellen:

Såg roligt ut det där :)

#2 - - Julia Linnea:

Det var det ;)