Free

  • Förlåtelse är att låsa upp dörren för att släppa någon fri - och inse att fången var du. Max Lucado
Idag är jag mest hemma och myser, med lilla Gizmin, mamma och farmor och farfar som kom på spontanbesök! Det är väldigt mysigt och jag känner mig fri. Fri att göra precis vad jag känner för!
#1 - - Ellen:

Vilken söt liten ödla :)

#2 - - Spirea:

Hei svenske søster!:) fant bloggen din i dag og den er jo helt nydelig! har sittet og lest mange innlegg her og du skriver så bra om din tro - og evangeliserer så fint og "down to earth". Tusen takk for alt du deler her, jeg vil bare oppmuntre deg til å fortsette - Må Gud velsigne deg masse!

God klem og god helg :))

#3 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

så söt! :D

#4 - - Julia Linnea:

Ellen och Adaras: Ja hon är min lilla prinsessa;)

#5 - - Julia Linnea:

Spirea: Tack så mycket för din uppmuntran, det värmer verkligen jättemycket! Kram på dig!