Busy woman

Manaslu - Mountain of Spirit
  • 1 Korinthierbrevet 10:24 Sluta därför att bara tänka på er själva, och försök göra det som är bäst för andra.
Rubriken för det här inlägget sammanfattar nog mitt liv ganska så bra just nu. Jag har konstant fullt upp, mestadels med jobb eller min pojkvän, och därimellan ska jag hinna träffa mina vänner också!
Jag trivs i alla fall väldigt bra på mitt jobb i kyrkan, det passar mig på många sätt. Och nu har jag gått upp från 40 till 50%!
 
Men nu vill jag ha SNÖ!! Jag har ju fått ett par så himla fina skidor som jag vill använda! Jag vill ha en riktig vinter mer än någonsin just nu, och just därför kommer det säkert aldrig bli någon..
 
Senaste tiden:
Det var ju ett tag sedan som jag uppdaterade här så nu får ni en sammanfattning!
  • Jag har firat jul med mina kusiner och mormor i Stömsund - supermysigt!
  • Jag har ätit julbord i 4 lägenheter samtidigt!
  • Jag har firat nyår med Daniel och två andra par, vi åkte skoter, åt fin middag, spelade sällsapsspel och slutligen blev det tre nyårsskyssar och Champagne!
  • Jag har tagit skoterkort!
  • Jag har sytt ett burskynke till en utställningskatt!
  • Jag har varit på 2 julfester i kyrkan, varav en som jag organiserade.
  • Jag har anordnat ett barnläger!
Där har ni en liten sammanfattning! See ya!
 
#1 - - Ellen:

Nu var det bra länge sen jag kollade din blogg! har bytt blogg, så du vet! Du får gärna kolla på min nya blogg om du vill:) Så roligt att du jobbar i kyrkan! Jag jobbar på ett secondhand & Café som heter Solrosen! Jag stormtrivs där! ^^