It's time

So yes, I have a looooot to do. It feels like we're studying like every second of our awake time. And we kind of are I guess. But the result of all the studying is that we are learning soo crazy much.
After every book we go through, we do something called "Final Application" which is when we get to choose a timeless truth from the Bible & apply to our lives.
 
My Final App for Philippians was to start use my blog again to share what I'm learning here!
 
This is what I wrote:
"So I used to have this blog that I wrote a lot on during high school, to share my faith & encourage other Christians. I have decided that I want to start writing it again. To share what I'm learning here. So my goal is to write about one final app I've done each week."
  • Philippians 4:9
    ”What you have learned and received and heard and seen in me—practice these things,and the God of peace will be with you.”
So from now on, I will start updating my blog once a week!
 

Så ja, jag har myyyyycket att göra. Det känns som om vi studerar varje sekund av vår vakna tid. Det gör vi typ i och för sig. Men resultatet av allt studerande är att vi lär oss såå galet mycket.

Efter varje bok vi går igenom, gör vi något som kallas "Slutgiltig applicering", vilket är när vi får välja en "tidlös sanning" från Bibeln och applicera i våra liv.

 
Min applikation för Filipperbrevet var att börja använda min blogg igen för att dela det jag lär mig här!

Detta är vad jag skrev:
"Jag hade en blogg som jag skrev mycket på under gymnasiet, för att dela min tro och uppmuntra andra kristna. Jag har bestämt att jag vill börja skriva igen. För att dela med mig av det jag lär mig här. Så min mål är att skriva om en "Slutgiltig applicering" jag har gjort, varje vecka. "

  • Filipperbrevet 4:9
    "Vad ni har lärt och tagit emot, hört och sett hos mig, det skall ni göra. Då skall fridens Gud vara med er."
 Så från och med nu så kommer jag börja uppdatera min blogg en gång i veckan!
 There is a lot of beautiful birds here! / Det finns massa vackra fåglar här!
 
View over the city / Utsikt över staden
 
On my nice crusing bike! / På min snygga cykel!
 
Dinner with Daniel / Middag med Daniel ♥
 
The Barracuda was great! / Mycket god Barracuda!
 
Today we actually got into the sea for the first time! / Idag badade vi i havet för första gången!
 
 
- If you have any questions or if you want me to pray for something, just comment here or write a private email! 
 
-Om du har några frågor till mig eller om du vill att jag ska be för något så är det bara att skriva i kommentarsfältet eller maila mig privat! ❤