Australia!

  • Galaterbrevet 5:13-14 "Ni är kallade till frihet, bröder. Använd bara inte friheten så att den onda naturen får något tillfälle, utan tjäna varandra i kärlek. Ty hela lagen är uppfylld i detta enda budord: Du skall älska din nästa som dig själv."
  • Galaterbrevet 5:22-23 "Andens frukt däremot är kärlek, glädje, frid, tålamod, vänlighet, godhet, trohet, mildhet och självbehärskning."
Hej på er!
Nu har jag haft ett lååååååångt break från bloggen, helt enkelt för att jag inte haft tid, har ju gift mig och grejjer! Tid har jag egentligen inte nu heller, men just idag råkar jag vara hemma och sjuk så då kan jag ju passa på att ge er en liten update!
 
Jag och Daniel har alltså flyttat till Australien för att göra en SBS med Youth With A Mission (YWAM). Vi visste att det skulle vara en intensiv bibelskola, men det visade sig att det var tydligen världens tuffaste bibelskola... Vi blev båda ganska överväldigade och pluggar numera morgon till kväll 6 dagar i veckan. Hittilss har vi hunnit gå igenom Filemon,Titusbrevet Efesierbrevet och håller nu på med Galaterbrevet. Vi lär oss sjukt mycket!
 
Vi trivs superbra här i Sunshine Coast, både i staden i sig och i vår lägenhet! Vi bor i värsta lyxområdet som heter Kawana Island, så det är ganska häftigt att gå runt och tittat på husen här. Vi delar lägenheten med ett annat svenskt par som vi trivs jättebra med! Vi har varsitt sovrom OCH badrum, vilket är superlyxigt!
 
 Vårt place!
Lyxigt ställe som sagt..
Fångade en decimeterstor (alltså nästan lika stor som på bilden!!) Huntsman spider som hade tagit sig in i vårt sovrum :S
Class
Min hunk
Stranden!