Shopping

Nu har jag köpt nya goggles och en ny hjälm! Efter många om och men så lyckades jag till slut välja, ett par brillor från Scott (Scott Alibi Melle Plaid) och en hjälm från Salomon. Jag känner mig rikitgt nöjd eftersom jag bara betalade 1100kr för brillorna och 500kr(!!) för hjälmen! Hjälmen är i barnstorlek och brillorna var nedsatta från 1600kr. Så jag tycker jag har fyndat bra!
Det syns inte så bra på bilderna men glaset på brillorna är lila/spegel, tycker det var riktigt snyggt faktiskt!






#1 - - Julia Linnea:

Det blev något fel på musikspelaren i bloggen så jag var tvungen att göra om hela inlägget. Låten jag länkat var Miami 2 Ibiza - Swedish House Mafia ft. Tinie Tempah. Nedan är inläggets kommentarer!



Anonym om Shopping:

osäkerhet :(



Alexander om Shopping:

Jättefina goggles och fin hjälm men helt värdelös låt! Tyckte du sa i telefon att du slutat lyssna på sånt där skit efter youth :P



Julia Linnea om Shopping:

Anonym: Jag står i alla fall för mina åsikter utan att vara anonym;)

Alex: Tack! Jag tycker låten är jättebra men jag lyssnar inte på den själv eftersom att jag vet att jag blir påverkad av det. Men den är fortfarande bra:)