Det var bättre förr, eller..?

Igår satt jag och kikade igenom lite gamla bilder när jag kom över dessa. Och jag har trots allt haft bloggen i över ett år nu, så ni förtjänar väl att få se lite mer av mig... Så här kommer lite bilder från den gamla goda tiden (de senaste bilderna här är över tre år gamla!), enjoy!















#1 - - Amanda:

Haha, Jullan!

#2 - - Julia:

Ja kommer du ihåg den här tiden Mandie?;)

#3 - - Amanda:

sv: Haha, jaa!

Fast ändå inte!!

Kommer du ihåg den här tiden: http://hurtigh.blogg.se/category/liten-mandie.html



Varför publicerar vi dessa bilder? HAHA



Tack tack, visst är de söta mina små? :D

#4 - - saharaa:

ego posen sitter......

#5 - - Julia:

Haha det är en naturbegåvning;)

#6 - - Manlig man:

Hjälp, jag är ju kär i en fjårtis:p aspen bilden speciellt;)

#7 - - Julia:

Haha grattis till insikten;)