Friends this is 4u

  • Johannesevangeliet 13:34 Ett nytt bud ger jag er, att ni skall älska varandra. Så som jag har älskat er skall också ni älska varandra.
Ååh alltså jag måste bara skriva det här! För det är ni värda och jag spricker nog om jag inte får ur mig det på något sätt.
Mina vänner är de bästa i världen, jag är så sjukt TACKSAM för er! Och med vänner så menar jag inte bara mina superbästa bff-tjejkompisar, utan alla vänner!

JAG ÄLSKAR ER SÅ MYCKET

och jag önskar jag kunde visa hur mycket jag tycker om er på något lämpligt sätt. Det känns som att jag har så mycket kärlek inom mig så jag vet inte vart jag ska göra av den! Skulle lätt kunna skriva kärleks-sms till alla i min telefonlista om det inte vore för att vi är svenskar och det skulle vara en jättekonstig osvensk sak att göra. För ni är verkligen fantastiska och mitt liv skulle inte vara någonting värt om det inte vore för gemenskapen med er och Jesus.
Jag tycker att det är häftigt att ni alla kan vara så olika, ni har så många bra talanger och gåvor! Ta vara på det!
Jag struntar i om det här låter klyschigt eller något, för det är verkligen från hjärtat det jag skriver. Så ta åt er snälla, ni är så värdefulla!

Stor kram och massor med kärlek till er!


#1 - - therese:

ÄLSKLING! Jag och Jesus älskar dig så mycket. PUSS

#2 - - Julia Linnea:

Kärlek till dig underbara vän!♥

#3 - - fannyyy:

åh vad fina ord! tycker om dig mycket linnéa, otroligt! <3

#4 - - Julia Linnea:

Haha sötis Fanny, du är ju hopplös! Det är nog lika bra att jag byter namn till Linnea;) <3