Puh!

Den här helgen är verkligen fullspäckad, på riktigt. Så ett blogginlägg blir det nog inte förrän på måndag. Men bibelord ska ni ha såklart! Läs ett varje dag. Ni är värdefulla och jag ber för er varje även om det är stressigt! Stor kram, Gud är fantastisk och han älskar er!

Fredag:
  • Romarbrevet 8:1 De människor som lever i gemenskap med Jesus Kristus blir alltså inte dömda av Gud till att dö. Kraften hos Guds Ande, som ger oss liv i gemenskap med Jesus Kristus, har ju gjort oss fria från syndens lag som leder till döden.
Lördag
  • 1 Samuelsboken 16:7 Men Herren sa till Samuel: "Nej det är inte han. Förresten ska du aldrig döma en människa efter hennes utseende. Jag ser inte på samma sätt som du ser! Människor dömer efter det yttre, men jag ser till hjärtat."
Söndag
  • Jesaja 43:2 När du måste gå genom djupa vatten och stora svårigheter, ska jag vara med dig. När du vandrar genom floder av bekymmer, kommer du inte att drunkna! När du möter en eldstorm av motstånd och förtryck, ska du inte bli bränd. Lågorna ska inte skada dig.


Jag och Amanda smet in på tjejtoaletten och tatuerade oss idag!
#1 - - Amanda:

min försvann tyvärr nästan på en gång, vi måste göra om. hahaha!! :)

#2 - - Julia Linnea:

Imorgon Mandie, imorgon gör vi det igen ;)