Gud är kärlek

Måste bara säga att denna kväll har varit fantastisk,
full med skratt, tårar och
hur mycket kärlek som helst♥

  • Johannsevangeliet 4:10 Kärleken består inte i att vi har älskat Gud utan i att han har älskat oss först och sänt sin Son till försoning för våra synder.
#1 - - Katarina:

!!! :D:D

#2 - - fanny:

Ja gud är verkligen kärlek! Tack för en minnesvärd kväll <3

#3 - - Julia Linnea:

Jag är så glad att du fått uppleva det fina vän! Kärlek till dig <3

#4 - - cazandra:

#5 - - cazandra:

Det blev lite fel med förra kommentaren så jag försöker igen (:

Måste bara säga att efter att jag fick veta om din blogg (i lördags när vi var och fikade) så har jag läst igenom hela, och jag måste få säga att jag tycker att den är väldigt bra och väldigt tänkvärd, även för mig som inte är troende (:

Kram på dig!

#6 - - Julia Linnea:

Vad kul att höra Cazandra, tack så mycket! Det var verkligen roligt att prata med dig och Nike i lördags också:) Kram