Random

Jag har kommit på en sak. Nu när jag har flyttat ifrån alla mina nära och kära så kan jag ju faktiskt skriva lite på bloggen vad jag gör också! Jag har ju faktiskt två kategorier: "Livet med Jesus" och "Random".
I förrgår fyllde jag 19 och det blev verkligen en superbra födelsedag! Daniel skickade jättefina blommor, två tjejer från kyrkan kom och övverraskade med kakor och sedan överraskade mig min våning här på internatet med sång och tårtor. Mysdag! Och igår var jag på min första rugbyträning här, mycket roligare än förväntat kan jag säga! Men inte helt smärtfritt..
Jag trivs för övrigt riktig bra här i Växjö, det är en mysig stad och jag har lärt känna en massa fantastiska människor! Både här på internatet och i kyrkan. Visst, det regnar hela tiden, men jag har faktiskt inget emot mysiga filmkvällar heller;)

Imorgon blir det en spontantripp iväg till Göteborg! Åker med några tjejer från kyrkan som ska titta på Håkan Hellström. Men jag är inget riktigt fan av honom så jag ska träffa några vänner istället!

Hoppas ni har det bra!

Lite bilder från internatet:






#1 - - matilda:

Haha jämtlandsflaggan är på plats! kram

#2 - - Julia:

Haha självklart är den det!;) Kram