Ö S T E R S U N D ♥

8 månader, 8 fina månader har jag fått ha här i Växjö, men nu är det över. Imorgon flyttar jag nämligen tillbaka till mitt kära Östersund, trots att det är lika kasst väder där som här så längtar jag hem!

Men ett stort tack till alla som gjort mig glad härnere ♥

 

#1 - - Amanda:

Kommer du hem för gott?

Jag trodde att du skulle tillbaka dit efter praktiken?



YEY att du kommer Jullan!

#2 - - Ellen:

Härliga bilder :)

#3 - - Jakob:

Nu var det för länge sen du bloggade!

#4 - - Emma Svensson:

nämen oj! att jag inte visste detta! det var så kul att du bodde här, du är allt en härlig prick! ha det finfinfint tills vi ses nästa gång! kraam!

#5 - - Julia:

Amanda: Japp, jag ska bara ner tre dagar och ta examen sen;)



Ellen: Tack Ellen!:)



Jakob: Haha jag ska bättra mig;)



Emma: Ja det var såå härligt att få träffa er alla! Ni gjorde verkligen min tid där nere, stort tack till er! Och stor kram till dig;)