Life as a grown up

  • 1 Johannesbrevet 4:7-8 Mina älskade, låt oss älska varandra, ty kärleken är av Gud, och var och en som älskar är född av Gud och känner Gud. Den som inte älskar har inte lärt känna Gud, ty Gud är kärlek.

Vänner vänner, jag saknar att blogga, men jag är så trött så trött! Hoppas allt är bra med er! Jag var i alla fall med min tjejgrupp ikväll (man träffas, fikar, pratar och ber tillsammans) och det var skönt. Men nackdelen med att jobba är att man blir så mentalt trött av att tänka 9 timmar i sträck. Det blev nog en chock för min hjärna att börja jobba efter 12 års slappa studier. För ja, att studera är slappt jämfört med att jobba, i alla fall inom bygg. Jag har massor att göra om dagarna, vilket jag i och för sig verkligen är tacksam för. Men jag saknar mitt liv lite, eller snarare flexibiliteten i mitt liv. Nu är jag bunden 8 till 17 måndag till fredag. Men livet är långt så det är la bara att vänja sig vid detta! Kram på er!

 

#1 - - Ellen:

Välkommen tillbaka till bloggen JuliaLinnea! Roligt och läsa din blogg igen! :)

Nu på söndag har du namnsdag = Linnea :D

#2 - - Julia:

Haha tack Ellen!;) Kul att du håller koll!