2014 - Ett år för och med Gud

Psaltaren 96:1-7 "Sjung för Herren en ny sång, sjung för Herren , hela jorden! Sjung för Herren , lova hans namn, kungör hans frälsning dag efter dag! Förkunna hans ära bland hednafolken, bland alla folk hans under! Ty stor är Herren och högt prisad, värd att frukta mer än alla gudar. Folkens alla gudar är avgudar, men Herren har gjort himlen. Majestät och härlighet är inför hans ansikte, makt och glans i hans helgedom. Ge åt Herren , ni folkens släkter, ge åt Herren ära och makt!"

Johannesevangeliet 20:29 "Men Jesus sade till honom: "Du tror därför att du har sett mig. Lyckliga är de som inte har sett mig men ändå tror.""

Nu är jag hemma igen efter ett långt och fantastiskt trevligt nyårsfirande! Jag känner mig fantastiskt välsignad som har fått ett helt nytt år som jag kan få lägga ner för Gud! Jag känner på mig att det här året kommer bli grymt! Hoppas ni alla haft ett fantastiskt nyårsfirande! Gud välsigne er! ♡