Addicted - to God

Förut så önskade jag ofta att jag var beroende av Gud, att jag verkligen skulle behöva honom för att klara något. Jag tänkte att tron måste vara mycket lättare om man har det så, om man är beroende av Gud för att ens klara det man ställs mot.
 
Och nu är jag det, jag är beroende av Gud. Jag behöver honom både i mitt jobb i kyrkan och i mitt liv. Och jag har verkligen aldrig fått så mycket hjälp av honom som nu! Jag har aldrig känt mig så buren! Jag behöver hans hjälp med så mycket, och det bästa av allt är att jag kan lita på honom till 100%: Han finns alltid där och hjälper mig!
Och Gud ger verkligen mersmak: Ju mer tid jag spenderar med honom, desto mer tid vill jag spendera med honom!  I JUST LOVE IT
My new necklace
#1 - - Jehovas vittne:

Det verkar som du valt fel väg mitt barn, må gud vägleda dig till rätt spår för du är helt vilse..

#2 - - Julia Linnea:

Hahahaha jag dör! Tack för ditt råd kära vän, jag ska tänka på saken hehe;) Puss

#3 - - Ellen:

Jesus är klart bäst! :D

#4 - - Julia Linnea:

Det är han indeed;)

#5 - - Naths:

Det är verkligen sant, och jag tror också att man själv kan välja att sätta sig i inte så bekväma situationer (nu menar jag inte i destruktiva sådana) för att få se Hans verk. Det är häftigt!

#6 - - Julia Linnea:

Ja det är det verkligem!:)

#7 - - Mirjam:

Precis detta kände jag för tre veckor sen, efter att jag hade levt hos en brinnande kristen familj som gjorde att jag bara kom närmre och närmre Gud. Men, så flyttade jag hem igen, skolan började, skolan där jag är den enda kristna, och det var som att jag glömde allt Gud nyss hade lärt mig. Men nu, när jag läste igenom några inlägg i din blogg blev jag påmind igen, påmind om att Han vill vara med mig, att Han har en plan för mig, och att jag kan lita på Honom. Så du, tack så himlahimla mycket för din blogg!